loading...
عشق من
زندگی فضایی بازدید : 58 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)
اینکه چند وقت نبودم از خرخونی بیش از حد بود و بالاخره شدم شاگرد اول

هممم قطعا حس خوبیه

اما چیز بدی ک هست

من آدمی‌ بودم ک با کوچکترین چیزی ذوق می‌کردم

لذت می‌بردم

حالا اما

نه

دیگه مثل قبل ذوق نمیکنم

روزای خوب و بد زیادند

اما الان بدم

بازم خدارو شکر نمیدونم بعدترش چی‌ می‌شه

اما احساس تنهائی‌ می‌کنم

شاید بچگانه باشه اما حسّ می‌کنم کسی‌ دوستم نداره

اگرم علاقه ای هست میذارمش پای دلسوزی و ترحّم

تنهام

وقتایی ک زجر میکشم و سکوت می‌کنم بدترو بدتر می‌شه حالم

وقتایی هم ک مثل آتشفشان فوران می‌کنم بازخورد رفتارمو بدتر میبینم

نمیدونم واقعا نمیدونم چیکار باید کنم

درمونده شدم

خدای عزیزم منو ببخش


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1110
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 2,131
  • بازدید کلی : 46,044