loading...
عشق من
زندگی فضایی بازدید : 26 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)


از وقتتان برای کار استفاده کنید؛زیرا کار،بهای موفقیت است.


از وقتتان برای تفکر استفاده کنید؛زیرا تفکر، سرچشمه قدرت است.


از وقتتان برای تفریح استفاده کنید؛زیرا تفریح، راز جوانی جاودانه است.



از وقتتان برای مطالعه استفاده کنید؛زیرا مطالعه، منبع عقل و دانش است.


از وقتتان برای دوستی استفاده کنید؛زیرا دوستی، جاده ی خوشبختی است.


از وقتتان برای عشق استفاده کنید؛زیرا عشق، لذت زندگی است.


از وقتتان برای خنده استفاده کنید؛زیرا خنده،موسیقی و آهنگ روح است.


زندگی فضایی بازدید : 22 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

ضرب المثل های انگلیسی

ضرب المثلها بخش مهمی از فرهنگ و زبان یک ملت را شامل می شوند و اغلب به شکل یک نثر کوتاه بیان می شوند و استفاده از آنها در گفتار و شنیدار موجب جذاب تر شدن آنها می شود.



زندگی فضایی بازدید : 22 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

اولش خواستم بنویسم که:

"یه روزایی بوده که یه عالمه حرفت رو با یه عالمه حرف پاسخ میگرفتی، اما روزایی هم اومده که یه عالمه حرفت رو که بعد از یه دنیا چالش و دعوا با خودت گفتی با یه کلمه پاسخ می‌گیری"

اما بعد فکر کردم بهتره که بگم:

"یک سال انتظار کمی نیست، یک سال انتظار برای اینکه با تمام وجودت برای یکی حرف بزنی، شاید یه عالمه دلتنگی و تنهایی و غصه و عشق رو توی 12 تا کلمه و 1 عدد خلاصه کنی، اما همین که دوباره باید یک سال بشینی تا همین کار رو بکنی سخته...خیلی"

یا شاید شما فکر کنید باید می‌گفتم که:

"همه‌ی انگیزه، همه‌ی رویا، همه‌ی محبت، همه‌ی احترام، همه‌ی بزرگی، همه‌ی صداقت، همه‌ی آرامش"

اما الان فهمیدم که بعضی وقتا باید هیچی نگفت، کلمه‌ها و جمله‌های لعنتی خیلی پست‌تر از پذیرفتن رسالت انتقالن.

سکوت، سکوت تواناییش رو داره! یا شاید چشم‌ها.

من احمق همیشه این رسالت رو گذاشتم روی دوش چشم‌هام و سکوت. اما نتونستن.

گاهی خوندن میلیون‌ها باره‌ی یک "ممنون" می‌ارزه به خوندن تمام شعرا و داستانای دنیا

ممنون


زندگی فضایی بازدید : 32 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم؛  این سامانه هوشمند که به عینک متصل می شود، حرکت چشم ها را دنبال می کند و واژه های خوانده شده و سرعت خواندن را ثبت می کند آن گاه محتوای مکتوبِ خوانده شده را بر اساس متن هایی که خواننده، بر آن ها بیش از سایر متن‌ها مکث کرده است، خلاصه می کند.
بر پایه این گزارش، این عینک به سامانه‌ای رایانه‌ای متصل می شود که اطلاعات دریافتی از طریق عینک را تحلیل می کند. عینک به دو دوربین کوچک مجهز است که حرکت چشم ها را رصد می کنند و فیلمی ویدیویی از بخش هایی از متن تهیه می کنند که چشم ها بر سر آن ها مکث کرده اند.
"کای کانز" استاد ناظر بر این پروژه تاکید کرد که دقت تحلیل اطلاعات دریافتی تا 94 درصد می رسد و این نتیجه، پس از تجربه روی شماری از داوطلبان حاصل شده است.
این سامانه را می توان در آموزش از طریق پیگیری سطح دقت دانش آموز به کار برد. از دیگر کاربردهای این سامانه، می‌توان به کارهای مربوط به طراحی و تحلیل اشاره کرد. این فن آوری، در نمایشگاه سالانه "Augmented Human" که ماه آینده در ژاپن برگزار می شود، ارائه خواهد شد.


زندگی فضایی بازدید : 36 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)
آقای روحانی بگوید چگونه؟! آقای روحانی بگوید چگونه؟!پژمان پارسا اولین سفر استانی رئیس جمهور تدبیر و امید به استان همیشه قهرمان خوزستان بود .آیا انتخاب خوزستان به عنوان اولین استان نشان از جایگاه ویژه این استان در نزد دولت یازدهم دارد یا به قول معروف فقط جنبه تبلیغاتی آن مد نظر است. آقای رئیس جمهور شما گفتید دولت یازدهم دولت نقد پذیری است پس لطفا به سخنان و گلایه های این مردم با بردباری و صبوری خوب گوش فرا دهید . وعهده های شما زیبا بود و امید را برای مردم خوزستان به ارمغان آورد اما در این بین چند سوال باقی مانده ، این سوالات ذهن من و مردم خوزستان را به خودش مشغول کرده است. 1 – چگونه می توانید محاسبه کنید ، آبی که از کارون برداشت می شود فقط برای استفاده شرب است؟ مقیاس و معیار شما برای اندازه گیری آن چیست؟ ضمانت اجرایی شما برای برداشت از کارون چیست؟ 2- گفتید کارون را احیا می کنید ، چگونه این کارمهم را انجام می دهید؟ مگر تنها با جلوگیری از ورود فاضلاب خانگی می توان کارون را احیا کرد؟ لازم بذکر است که فاضلابهای خانگی فقط 5 درصد از آلودگی کارون را رقم می زنند. با برداشت آب از سرشاخه های کارون چگونه می توان جانی دوباره به این روخانه بخشید؟ آیا برنامه دیگری در دستور کار دارید اگر دارید چرا بیان نمی کنید؟ 3 – صحبت از آب آشامیدنی کردید .گیریم که طرح آبرسانی غدیر تا یک هفته دیگر به اهواز برسد، آیا بررسی کرده اید که آب کرخه درصد آلاینده هایش چقدر از کارون کمتر است؟ باز گیریم که آب کرخه عالی ، آیا فکری برای شبکه های فرسوده آب کلان شهر اهواز کرده اید؟ 4 – 550 هکتار زمین کشاورزی را چگونه آبیاری می کنید در حالی که تیر خلاص را دارید به کارون شلیک می کنید؟ 5 – گفتید فاضلاب اهواز بزودی و در مدت یکسال حل می شود ، رقم اجرای طرح جامع فاضلاب اهواز رقم کمی نیست ، چگونه این رقم را در بودجه جای می دهید؟ خرسند و خوشحالیم از اینکه پذیرای رئیس جمهور محترم و هیات دولت بودیم. آقای رئیس جمهور خوزستان در انتظار تحقق وعده های شماست. منبع: خونیوز

تعداد صفحات : 111

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1110
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 2,146
  • بازدید کلی : 46,059