loading...
عشق من
زندگی فضایی بازدید : 33 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)
نمی دونم واقعا چرا لحظه اخر از رفتن  پشیمون شدم

اینقده به خودم  گفتم جلوشون وایسم و بی خیال حرفا بشم  نشد

یعنی خاک بر سر من گفتم نه الان نمیرم باشه شاید عید برم

شاید هم اصلا نرم نمی دونم  اخه ادم اینقد ضعیف و ترسو

تو رابطه هاتون گاهی سنگ بیاندازید تا تهش براتون مشخص میشه

دلم اغوشی برای گریستن می خواهد نه زن باشد نه مرد خدایا زمین نمی ایی

دل عجب موجود سخت جانی است هزار بار تنگ می شود می شکند می میرد و باز هم می تپد
زندگی فضایی بازدید : 16 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

22 راز درباره اعتیاد که نمی‌دانید !!!

تلفن همراه من چندان پیشرفته نیست، هیچ بازی هم ندارد اما تلفن رفیقم ، پیشرفته لمسی دارد با یک عالم بازی. یکی از بازی های تلفنش ، تماشای دنیا از دید یک روح است که با سرعت زیاد در هوایی مه گرفته در حال عبور است. فقط در صورتی می‌برید که روح بتواند بدون آن که به سنگ قبری یا درختی بخورد، با سرعتی ترسناک، به مقصد برسد.

نه ! اشتباه نکنید ! موضوع این یادداشت درباره بازی کردن و تلفن همراه و رفیقم نیست. حرفم درباره اعتیاد است اما آن بازی خاص را بهانه کردم که یادتان بیندازم بیشتر ما، در دنیای اعتیاد ، وضعیتی شبیه همان روح سرگردان را داریم، دنیای اعتیاد مه آلود است ، پر از « نمی دانم » و « باورهای غلطی» که هر از گاه غافلگیرمان می کنند و خیلی ها را هم فرستاده است ته چاه اعتیاد.

حالا تحفه ام برای شما از آن دنیای عجیب و درخت های ترسناکش که توی مه پنهان شده اند ، 22 تا « آیا می دانید که » است و باقی اش را نگه داشته ام برای روزهای دیگر ، خیال تان از بابت مرجع این « آیا نمی دانید که » ها هم جمع باشد ، منبع اطلاعات ، ستاد مبارزه با مواد مخدر است:


زندگی فضایی بازدید : 20 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

داداش گلم اونقدر که فکرشو میکنی دوستت ندارم ،


چون اونقدر دوستت دارم که نمیتونی


فکرشو بکنی .............

تقدیم به بهترین داداش دنیا...........

...............


بـعضی وقتا آدم عجیب دلش می خواد یکی بهش گیر بده....!!


ازش بپرسه کجایی؟؟ کی میای؟؟


چرا با اون پسره حرف زدی؟؟


تنهایی جایی نرو!


زود برو خونه ! رسیدی زنگ بزن !


هوا سرده لباس گرم بپوش....


تا دیر وقت بیدار نمون....


نصفه شبی بهت اس ام اس بده....بدونی توی بی خوابیاشم به یادته....


باید یکی باشه که نگرانت باشه....!


یکی باشه بهت بگه مواظب خودت باش.....!

 

به نظرتون من دیوونه ام که عاشق گیر دادنای داداشیمم؟؟

........................


در آن سوی دنیای مجازی کسی نشسته ،بی اختیار صدایش می کنی برادر یا خواهر . به او دل می بندی بعنوان شخصی که نامش را نهادی برادر یا خواهر . با او درد دل میکنی ،از جفا می گویی،از دلتنگی از نامهربانی از نا مردی ها  از شکستهایت از دل شکستگی هایت و از قلب خسته ات برایش می گویی به خیال اینکه هیچگاه اورا نخواهی دید به امید اینکه هیچ گاه تورا نخواهد شناخت اورا میکنی محرم اسرار خویش ، درد دل خویش را به او می گویی بغضهایت را از او مخفی نمی کنی از گذر زمان برایش می گوی از صافی دلها و حرمت قلبهای خسته می گویی ، آری او می شود همه کس تو ، کسی که وقتی به تکیه گاه نیاز داری او می شود تکیه گاه تو اما او فقط یک خواهر یا برادر مجازیست ! چگونه شد که به او اعتماد نمودی ؟! قصه ی دل خویش را برایش میگویی !!؟ حال دیگر انقدر به او اعتماد می کنی که واژه مقدس برادر یا خواهر برای نامش می نهانی . تبریک ،تبریک به تو که دیگر صاحب کسی شدی که او را برادر یا خواهر صدا میکنی،شخصی که از یک پدر و مادر نیستید، از یک رگ و ریشه نیستید ، از یک قومو نژاد نیستید اما آنقدر دلهایتان بهم پیوند خورده است و نزدیک گشته که هیچ برایتان مهم نیست. مهم فقط برایتان واژه ی مقدس برادر یا خواهری است که برای هم نهادین ..


اما ترس داری ، ترس از اینکه نکند او هم مانند هزار کس دیگر تنهایت بگذاردو برود !!! ترس از گذر زمان داری ترس از اتفاقهای نا افتاده ی که روزی خواهد افتاد ...... ! شاید آن روز از برادر یا خواهر مجازی ات فقط یک نام با هزار خاطره ی زیبا به یاد بماند . برادرم / خواهرم دیگر آنقدر مجازی نیستی که تورا مجازی نام دهم چون این قلب تورا باور دارد که هستی پس هستی .............  زندگی در پس همین گذر لحظه هاست که خود را با شیرینی و تلخی نشان می دهد ........ قدر گذرهای تلخ زندگی را بدان تا شیرینیش برایت شیرین بماند.


( تقدیم به همه ی اونای که حرمت اسم برادر و خواهر و نگهداشتن و برای هم محرم اسرار و مرهم دردهای هم بودند و هیچ وقت از اسم برادر و خواهری که برای هم گذاشتن سوء استفاده نکردند و دوست داشتنشون واقعی بودو محبتشون بی ترحم)

تقدیم به داداشی جون خودم که حرمت برادر بودن رو هیچ وقت نشکسته.

خیلییی دوست دارم داداشی جونم



زندگی فضایی بازدید : 16 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

بايد پرسيد اين اعتدالي كه مدام از آن دم زده مي‌شود در حوزه دين چه معنايي دارد؟ مثلا مي‌توان اين طور اعتدال را در مورد حجاب تعريف كرد كه حالا اگر چهار تار مو بيرون افتاد اشكالي ندارد؟! حجاب طبق قانون اسلام بايد كامل باشد و غير از آن ديگر معنايي ندارد. پس اينجا جايگاه اعتدال چيست؟ در خيلي از موارد ديگر هم حرف درست يك چيز است و موارد ديگر درست نيستند. پس اين شعار اعتدال دولت چه معنايي دارد؟!

مثلا مي‌توان در مبارزه با مفاسد اقتصادي اعتدال به خرج داد؟! يعني معتدلانه با يك فاسد برخورد شود؟! معني اعتدال واقعا چيست؟‌ يعني حد وسط يك چيز؟ اين بحراني است كه دولت فعلي و سردمداران آن با آن مواجهند. بحران تعريف معنايي از اعتدال. دستكم طبق تعريف لغوي اعتدال يعني حدوسط. پس نتيجه مي‌گيريم اگر دو نفر يكي مسلمان و ديگري كافر باشند هيچ‌كدام خوب نبوده و حد وسط آنها كه معلوم نيست چيست خوب است!!!

شيره ماليدن بر سر مردم و روي كار آمدن سياستمداران در همه جاي دنيا رسمي طبيعي و عادي است اما دستكم در جاهاي ديگر حداقل تعريفي از مفاهيم مي‌شود اما اينجا همين جور تيكه‌اي پرتاب شده و بعد رها مي‌شود.

آيا اعتدال همان تساهل و تسامحي است كه مهاجراني مطرح كرد؟‌ آيا اعتدال باج دادن به اين حزب و آن حزب است؟ اعتدال چيست؟ با الفاظ بازي نكنيد آن را تعريف كنيد. اگر مي‌خواهيد ريشه‌اي برخي‌ افراد و برخي چيزها را بزنيد بي‌خود از واژه اعتدال استفاده نكنيد. راست و حسيني و شفاف نظرات خود را اعلام كنيد.


زندگی فضایی بازدید : 55 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

در ۲۳ اوت ۲۰۱۲، رونالدو نخستین گل در فصل را مقابل بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ طی یکی دیگر از بازی‌های ال کلاسیکو به‌ثمر رساند.[۱۰۱] در بازی برگشت که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام می‌گرفت، رئال با گل رونالدو بازی را ۱–۲ برد و قهرمان سوپرکوپا د اسپانیا شد. رکورد رونالدو آن‌زمان درمورد گلزنی در پنج بازی متوالی ال کلاسیکو با رکورد ایوان زامورانو برابری می‌کند.[۱۰۲] او جهت کسب جایزه بهترین بازیکن سال اروپا در فصل ۱۲–۲۰۱۱، رقابت تنگاتنگی با لیونل مسی داشت؛ در حالی که آندرس اینیستا این جایزه را به‌دست آورد.[۱۰۳]

در ۲ سپتامبر ۲۰۱۲، رونالدو گلی که مقابل گرانادا به‌ثمر رساند، ۲۰۰مین گل او در لیگ‌های برتر انگلستان، لا لیگا و لیگ برتر پرتغال محسوب می‌شود. وی افزود:«من طی ۱۴۹ بازی که در رئال انجام داده‌ام، ۱۵۰ گل به‌ثمر رسانده‌ام. » او یکی از بهترین گلزنان تاریخ باشگاه فوتبال رئال مادرید در همهٔ مسابقات به‌شمار می‌رود. او در یکی از بازی‌هایش در این فصل، با برخورد به هم‌باشگاهی خود، گونسالو ایگواین، گرفتار مصدومیت جزئی ران شد.[۱۰۴]

پس از بازی، رونالدو ادعا کرد که از موضوع حرفه‌ای‌بودن خود ناخشنود است و به‌دلیل ۱۴۹مین و ۱۵۰مین گل خود در این باشگاه، جشن‌گرفت.[۱۰۵] چند تن از هم‌باشگاهی‌های او ادعا می‌کنند که رونالدو به‌شدت از باشگاه و اعضای آن پشتیبانی می‌کند.[۱۰۶][۱۰۷][۱۰۸] نمایندهٔ او، خورخه مندس، اصرار دارد که رونالدو بازی در رئال مادرید را ناخشنود می‌داند.[۱۰۹] رونالدو این موضوع را رد کرد و ادعا کرد که میل به یک قرارداد جدید با این باشگاه دارد.[۱۱۰] رئیس باشگاه رئال مادرید، فلورنتینو پرز، ادعا کرده‌است که رونالدو قصد ترک باشگاه را ندارد و به دلایلی دیگر ناخشنود است.[۱۱۱] رئیس پیشین بارسلونا، خوآن لاپورتا، اظهار داشت که رونالدو تحت فشار است و پس از انجام بازی‌های ملی، بیشتر بر روی موفقیت‌های خود در باشگاه متمرکز شده‌است.[۱۱۲][۱۱۳][۱۱۴] سرمربی رئال مادرید، ژوزه مورینیو می‌گوید:«اگرچه رونالدو پر از غم و اندوه‌است، اما نقش خود را برای من به‌عنوان یک بازیکن به‌طور کامل بازی می‌کند[۱۱۵] و برگزیدن آندرس اینیستا به‌عنوان بازیکن سال اروپا، یکی از دلایل ناخشنودی او است. »[۱۱۶]

در ۱۵ سپتامبر، رونالدو فرصت مهمی را در بازی مقابل سویا از دست داد و رئال بازی را ۰–۱ به سویا واگذار کرد.[۱۱۷] در ۱۸ سپتامبر، او نخستین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را مقابل منچستر سیتی به‌ثمر رساند و رئال بازی را ۲–۳ از منچستر سیتی برد.[۱۱۸] در ۳۰ سپتامبر، رونالدو باری دیگر در لا لیگا، این بار مقابل دپورتیوو لاکرونیا هت‌تریک کرد و بازی با پیروزی ۱–۵ رئال به‌پایان رسید.[۱۱۹][۱۲۰] در روز ۴ اکتبر، رونالدو باری دیگر در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس آمستردام هت‌تریک کرد و رئال بازی را ۱–۴ برد.[۱۲۱] در هفتهٔ بعد، رونالدو دوگل در ورزشگاه نیوکمپ به بارسلونا زد و بازی با نتیجهٔ ۲–۲ به‌پایان رسید. دوگل بارسلونا را نیز لیونل مسی به‌ثمر رساند. رونالدو هم‌اکنون تنها بازیکنی است که توانسته‌است در ۶ بازی متوالی ال کلاسیکو، گل بزند.[۱۲۲] در ۲۴ اکتبر ۲۰۱۲، او پنجمین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را مقابل بروسیا دورتموند به‌ثمر رساند. این بازی با شکست ۱–۲ رئال مقابل دورتموند به‌پایان رسید.[۱۲۳] در ۲۸ اکتبر ۲۰۱۲، او در پیروزی ۰–۵ رئال مادرید مقابل رئال مایورکا نیز گل دوم و چهارم رئال را به‌ثمر رساند.[۱۲۴]


زندگی فضایی بازدید : 23 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

نماز

سوال: دعا کردن در نماز به زبان غیر عربی (مثلاً فارسی و...) چه حکمی دارد؟
امام خمینی(ره):
دعا کردن در نماز اشکال ندارد اگر چه به فارسی یا زبان دیگر باشد.
(توضیح المسائل، 1383، ص 154، م 1135)
 
آیة الله اراکی(ره):
دعا کردن در نماز اشکال ندارد اگر چه به فارسی یا زبان دیگر باشد.

(توضیح المسائل، 1372، ص207 ، م 1137)



زندگی فضایی بازدید : 35 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

پاسخ به سه پرسش در باب مهدویت

امام زمان

امیر المۆمنین (علیه السلام) حضرت قائم (عجل الله فرجه) را یاد کرده و فرمود: (آگاه باشید که آن جناب به طورى غایب مى شود که شخص نادان خواهد گفت: خدا به آل محمد احتیاجى ندارد).


تعداد صفحات : 111

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1110
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 2,178
  • بازدید کلی : 46,091